wtorek, 9 kwietnia 2013

Do Anayi

Dzięki , że mnie powiadomiłaś jak chodzi o zdjęcie... Też mi się wydało debilne, ale miałam ograniczony czas bo ktoś z mojej rodziny mnie pośpieszał. Za co jestem zła. Mam nadzieje , że te ci się spodobają i mam prośbę, wybierz ten który ci się spodoba. Chce jeśli mogę cię o to prosić niespodziankę. Bym mogła cię jeszcze prosić jeśli to nie byłby żaden kłopot, o to aby połączyć te zdjęcia razem. Oczywiście po jednym z daną parą. Byłabym wdzięczna, ale zrozumiem jeśli to będzie kłopot. Pozdrawiam a oto zdjęcia:


















3 komentarze:

  1. Świetnego masz bloga! ;D
    Zapraszam do mnie:
    sasuke-i-erin.blog.pl
    Dopiero zaczynam, jednak mam nadzieję, że się spodoba! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Najbardziej podobają mi się NaruHina i MinaKushi oczywiście.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Powered By Blogger