czwartek, 22 sierpnia 2013

One-shot z Minato&Anami

No więc nocia szybko, bo miałam natchnienie! Do Any sorry, ale inaczej powstanowiłam zrobić twoje zamówienie. Mam nadzieje, że się na mnie nie obrazisz... Bardzo liczę na twój komentarz z opinią.
A teraz zapraszam do notki

" Twe zielone oczy łąką latem.
 Twa skóra jedwabiem.
 Twoje usta czerwienią na tle gładkiej jak puch skóry
 Włosy, nićmi, które nas złączyły.
 Swym kolorem uwiodły
 Dotyk przyjemnością
 Pocałunki słodyczą
 Głos muzyką dla uszu mych
 Ma droga Anami, życiem mym jesteś.
 Czy mogę życzyć od losu coś lepszego niż ty, ma ukochana...." - Minato

" Twe oczy bezchmurne niczym niebo latem
 Twój głos, taki zmysłowy, a zarazem kojący.
 Spojrzenie jedno poślesz mi, a me ciało mięknieje.
 Włosy kolcami, miękkimi i lśniącymi
 Twe ciało na moim przyjemnością jest.
 Twój oddech , oddechem moim
 Wargi ukojeniem.
 Ramiona ochorną i domem.
 Mój najdroższy Minato, całym światem moim jesteś
 Bez ciebie życie nie ma sensu.
 Jednak jesteś tu i kochasz mnie...."- Anami


10 komentarzy:

  1. hej akari tu ana one shot cudny po prostu sie wzruszylam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem 0.0 .Shot cudny.Naprawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MÓJ Minaś mnie zdradza?! < płacze w poduszkę >
    Ale co do tego małego szczeguliku to pięknie to napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku gdybym ja tak potrafiła pisać :< Piękne ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Powered By Blogger