sobota, 25 maja 2013

Dla mamy

Hej kochani!! Tę notkę dedykuję dla odmiany wszystkim mamą na świecie! Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Matki!

Jest taki dzień kiedy ty jesteś w centrum wszechświata. Ten dzień nosi datę 26 maja. Jak ona pięknie brzmi. Tak samo jak słowo , którym nazywamy osobę obchodzącą teń szczegulny dzień. Mówię o tobie mamo.
Chce ci w tym wyjątkowym dniu powiedzieć coś czego może za często ci nie okazuję, ale do ciebie czuję. A mianowicie : Kocham cię mamusiu. Wiem, że codziennie pokazuję swoją złą część siebie, ale wiedz, że pomimo tego co zrobię, powiem, uczynię to cię kocham i nadal jestem twoim małym dzieckiem. Nie lubię tego, że mnie przytulasz przy znajomych, każesz coś robić lub czegoś mi zabraniasz, ale kocham cię za to. Nie wiem jaki słowa to mogą jeszcze opisać oprócz tych słów: kocham cię i dziękuje za to, że mogę być twoją córeczką. Rosnę i ty dobrze o tym wiesz, ale wiedz, że nigdy o tobie nie zapomnę i o tym co znaczy być kochanym madczyną miłością. Tak więc wielkie arigato mamo za to, że po prostu przy mnie jesteś. Kocham cię całym swoim sercem. Twoja córka Ania.

A teraz kilka mam z Naruto. To święto należy też do nich:




3 komentarze:

  1. Pokazałam to mamie.Stwierdziła,że "całkiem fajne t mamy z anime".Popieram ją ^^

    Kataki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne : ) Te chciałabym pokazać to mojej mamie... :c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Powered By Blogger