środa, 22 maja 2013

Piosenka ~~

Hej. Ta piosenka jest mojego autrostwa i została napisana w czwartej klasie gdy po raz pierwszy obejrzałam " Zmierzch". Można nie wracać uwagi na słowo " wampir" i może być o każdym bohaterze " Naruto" , który wam się podoba. Tak więc życzę miłego czytania.....

Pewnego dnia spotkałam go i zobaczyłam go, te piękne włosy, ta blada twarz i te przepiękne słodkie oczy. Zakochałam się w nim gdy uratował mi życie. Jako jedyny z naszej szkoły. Spotkałam go w szpitalu i powiedział mie, żebym się do niego nie odzywała. I zaczęłam go unikać w szkole i poza nią.
Ref. Ja znam twoją słodką tajemnice. Wiem, że jesteś wampire! Ta blada twarz, te zimne dłonie, to unikanie słońca i wrogie spojrzenie. Ale nie bój się nikomu o tym nie powiem! Ale nie bój się, nikomu o tym nie powiem.... x2
Kiedy skończyły się lekcje, patrzyłam wciąż na ciebie. gdy poszłam do lasu to ty poszedłeś za mną! W lesie powiedziałam ci, że wiem kim jesteś. Kazałeś mi to powiedzieć na głos. A więc tak zrobiłam i powiedziałam, że jesteś wampire. Powiedziałam, że jesteś wampirem...
Ref. Ja znam twoją słodką tajemnice...
Nasz pierwszy pocałunek pamiętam , aż do dziś. Jakby to było wczoraj. W moim pięknym śnie o tobie. Ty nie jesteś wampirem tylko aniołem. Moim aniołem. Tylko moim. A ja jestem tylko twojaa. Ja nie kocham, nie kochałam i nie pokocham nikogo oprócz ciebie... Tylko dla ciebie moje serce bije!!!
Ref. Ja znam twoją słodką tajemnice....

Za wszelakie błędy przepraszam. A teraz kilku panów:

















8 komentarzy:

  1. Jest dorwałam się do internetu i piszę komentarz z telefonu.... Piosenka sweet.... ja biorę minato, naruto , obito i hidana.... czekam na next'a i na tę notkę którą masz wstawić na moim blogu... jestem tego ciekawa co napisałaś....

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet piosenka ;D Itaś jest MÓJ :* przepraszam za to że nie wstawiłam notki u mnie niestety zasnęłam przy historii ;( byłam strasznie zmęczona jeszcze raz sorry pozdrawiam i życzę duuużo weny, może jakoś ci to wynagrodzę ale jak to już moja tajemnica ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Saso... *.* Piosenka bardzo ładna^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Deidara ^^! ! ! !Ogólnie nie przepadam za "Zmierzchem",ale piosenka nie jest zła ;)

    Kataki (Alicja Sadowska)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka piosenka. :3 Zazdroszczę ci talentu, ja bym chyba nie potrafiła tak sama z siebie napisac piosenki. ;D
    Przy okazji zapraszam na nowy rodział na sasuke-i-erin.blog.pl
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Powered By Blogger