czwartek, 16 maja 2013

Wiersz :)

Hej powstanowiłam dać dla odmiany wiersz barokowy... Oczywiście jest on o pewnych przystojniakach z Naruto. Zapraszam dattebane!!

Oczy są niebem, czoło jest tarczą,
Włos słońcem, zęby perłą,
Dłonie silne i delikatne jak aksamit,
Głos jedwabiem, twarz aniołem,
Póki mi, panie, dotrzymujesz zgody.
Jak się zwadzimy- twarz trolem,
Głos krzykiem kruczym,
Dłonie słabe i szorstkie jak papier ścierny,
Zęby próchnem, włos zepsutym zbożem,
Czoło ropuchą a oczy kałużą.

I jak?

4 komentarze:

  1. Hej właśnie skończyłam czytać wszystkie notki i musze powiedzieć że blog jest super:)
    Czekam na ciąg dalszy:P
    Wierszyk świetny pozdrawiam Weronek

    OdpowiedzUsuń
  2. super wiersz... czy to nie minato lub naruto? czekam na next'a dattebane!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na wierszach nie znam , ale ten jest ekstra :D
    Jakbyś miała czas i chęć to wstawiaj jeszcze jeden :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Powered By Blogger