wtorek, 18 czerwca 2013

Piosenka~~

Wiem, że moje serce nie sługa, wiem że ty i ja nie jesteśmy dla siebie stworzeni.
Lecz los tak chce abyśmy spotkali się...x2

Ref. Moje serce bije co dnia!!!
Aby tylko spotkać ciebie!!
Bo miłość tak już chce i nas połączyła ze sobą...
Każdy mówi nam, że to nie prawda.
Że miłość jest dla głupich.
Tak więc pokażmy im, że mylą się....

Każdego dnia myślę wciąż o tobie.
O tym czym jest miłość, bo przecież nikt na tym świecie nie czym ona jest!
Ale może my będziemy tymi, którzy się o tym dowiedzą...
Bo z tobą cały ten szary świat, nabiera barw!!!!

Ref. Moje serce bije co dnia!!!...

Codzienie...
Ludzie marnują swój czas....
Aby tylko chlać...
A ty...
A ja...
Ten cały czas...
Spędzamy nad...
Tylko tym...
Czym miłość jest...

Ref. Moje serce bije co dnia!!!...

Już powiem dość!!
Zamknijcie się!!!
Ja swoje wiem!!
A wy nie!!
Żyjecie w kłamstwie.
W fałszu.
W morderstwach.
A ja żyję w zupełnie innym świecie!
Z tobą.....
Mój aniele, jestem szczęśliwa...
Bo zrozumiałam i odnalazłam miłość!!

Ref. Moje serce bije co dnia!!!
Aby tylko spotkać ciebie!!
Bo miłość tak już chce i nas połączyła ze sobą...
Każdy mówi nam, że to nie prawda.
Że miłość jest dla głupich.
Tak więc pokażmy im, że mylą się.
Ty i ja.
Miłością złączeni.
Naprawimy cały ten świat!!!


Mam nadzieje, że wam się spodoba piosenka. Tak mnie natchnęła gdy pisałam rozdział na bloga. Za wszelakie błędy przepraszam, ale pisałam na żywca aby mi nie wypadła z pamięci.

4 komentarze:

Obserwatorzy

Powered By Blogger